Felanmälan

Ser du något som behöver åtgärdas i de allmänna utrymmena kontakta i första hand fastighetsgruppen via email: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Vid akuta fel, tex vattenläckage har vi avtal med D R S Dygnet Runtservice: 08-18 60 00
Fast i hissen - Håll in larmknappen i 10 sekunder så får ni direkt telefonkontakt med Hissjouren som larmar tekniker. Fel på hissen när du inte sitter fast - ring City-Hiss, 08-604 06 85

Fastigheten är försäkrad hos Stockholms Stads Brandförsäkringskontor. Har du problem med skadedjur kontakta någon i föreningens Fastighetsgrupp eller Anticimex direkt på telefon 075-245 10 00.

Passersystem, porttelefon
Vid förlorad eller spärrad nyckelbricka, behov av fler nyckelbrickor, för ändringar i porttelefon kontaktas säkerhetsgruppen genom e-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. 

KabelTV
Vid fel på din kabel-tv kontaktar du Tele2, eller ringer kundservice på telefon 90 222 vardagar 08-19, lördagar 09-15.

IP-TV
Har du problem med IP-TV kontaktar du Sappa TV på hemsidan, eller ringer kundservice på telefon 0774 - 444 744, 8-22 alla dagar

Bredband
Vid fel på bredband kontaktar du Bahnhof, 010-510 00 00 vardagar 8-19, helger 10-14.30.